איש "נטורי קרתא" שנפגש עם פעילי טרור בג'נין – נעצר

בנצי לייזרוביץ 9 Comment on איש "נטורי קרתא" שנפגש עם פעילי טרור בג'נין – נעצר

אחד מאנשי קבוצת "נטורי קרתא" שנכנסו השבוע לג'נין ונפגשו עם פעילי טרור – נעצר בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגון טרור והפרת צו אלוף

אנשי נטורי קרתא בהפגנת תמיכה בפלסטינים. ארכיון צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשטרה עצרה היום (חמישי) את אחד מאנשי קבוצת "נטורי קרתא" שביקרו השבוע בג'נין ונפגשו עם פעילי טרור, בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגון טרור והפרת צו אלוף (כניסה לשטחי הרשות הפלסטינית).

בעקבות המקרה, נפתחה חקירה בתחנת משטרת בית שמש שבמחוז ירושלים והלילה עצרו שוטרי תחנת פתח תקוה את אחד החשודים, בן 38 תושב מרכז הארץ.

החשוד נעצר בביתו בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגון טרור וכן בחשד להפרת צו אלוף, בכך שעפ״י החשד נכנס עם אחרים לשטח A האסור בכניסת ישראלים ונפגש שם עם פעילי טרור שבהם הביעו תמיכה והזדהות.

היום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו של החשוד בבימ״ש, זאת לטובת מיצוי החקירה ובהתאם לצרכיה. החקירה בתחנת בית שמש נמשכת, ובהמשך צפויים מעצרים נוספים.

במשטרה ציינו, כי "מחוז ירושלים של משטרת ישראל נאבק במהלך כל ימי השנה יחד עם כוחות הביטחון בפעילי טרור באשר הם, במסיתים לטרור, בתומכי מחבלים ובכל מי שמסייע להם. מדובר בהתנהלות חמורה וחסרת אחריות בניגוד לחוק, שבין אם היא נובעת מאידאולוגיה קיצונית פסולה ובין אם מסיבה של הקצנה דתית או אחרת- היא תטופל בנחישות ובאפס סובלנות ע״י המשטרה". כמו כן במשטרה מדגישים כי כניסת ישראלים לשטחי A אסורה ומהווה עבירה ביטחונית מסוכנת העלולה לעלות בחיי אדם.



9 תגובות

מיין תגובות
  1. 9

    מאוד מטריד, שהעצור הראשון שבן גביר דאג לעוצרו הוא חסיד נטורי קרתא (הזוי יש לומר), בן גביר הבטיח טיפול שווה של המשטרה בין כל גווני האוכלוסייה. הסיפור ההזוי עם הביקור בג'נין שחוזר על עצמו באופן מסורתי מזה הרבה שנים ולא גרם לאיזה סיכון בטחוני אמיתי כי אף אחד לא חושב שהם מייצגים מישהו מלבד את הקפריזה של עצמם. לעומת זאת חבר מפלגתו של בן גביר הגיש תלונה במשטרה עליה מופקד בן גביר, וקרא לעצור את יאיר לפיד, בני גנץ, יאיר גולן ומשה (בוגי) יעלון בגין קריאה למרי אזרחי, הסתה לאלימות ופגיעה במולדת, והנה לא רק שלא עצרו אף אחד מהם (בפרט יאיר גולן ובוגי יעלון שהם לא חברי כנסת ואין להם חסינות) אלא שאף אחד גם לא חקר אותם!

    הפער הזה זועק ומעיד שבן גביר גיבור על חלשים ומקריב חרדים באשר הם בתור שעירים לעזאזל כדי לקבל הכשר בתקשורת ולהנמיך את הלהבות שכנגדו בתקשורת השמאלנית, אין לזה הסבר אחר.

    1. שטויות מגובבות!!! צריך ועוד איך לעצור את הכלבים האלה!!!! לא טוב להם בישראל שיסעו לאיראן!!!

    2. אתה עדיין מחשיב את הנטורי קרתא כחרדים? זה שהם הולכים כמו חאדים לא אומר כלום. מבחינתי אין שום הבדל בין אנשי נטורי קרתא לבין כל הרשימה שכתבת..
      יש רק הבדל אחד שאותם יותר קשה לעצור מבחינה טכנית.

  2. 8

    לא הבנתי,
    הוא לא הראשון שנכנס לשם, יש עוד מאות שמאלנים שתומכים בטרור בצורות כאלו או אחרות ואפילו יותר גרועות, מה איתם????

  3. 6

    מצויין רק חילול ה' הם עושים שיכניסו אותו לכלא לשנים רבות